Technická podpora

Technická podpora je jedním z důležitých prvků naší činnosti.
ARCHLine.XP je vysoce kvalitní produkt, ke kterému nabízíme i odbornou vysoce erudovanou technickou podporu. Neváhejte nás oslovit se svými dotazy.

Telefonická a emailová bezplatná podpora


S dotazy ohledně software ARCHLine.XP nás můžete kontaktovat zde, nebo nám zavolejte v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod na telefon +420-603-347-455, který slouží také jako HOT-LINE.

Nápověda – F1


Na kartě Nápověda naleznete návod k použití zvoleného nástroje resp. funkce. Jednotlivé funkce můžete vyhledávat pomocí políčka Vyhledat.
Referenční příručku k programu ARCHLine.XP naleznete přímo v programu, když stisknete klávesu „F1“. Zobrazí se nové okno „ARCHLine.XP online nápověda“. Tato příručka poskytuje podrobné informace týkající se instalace, základních principů, funkcí a příkazů software ARCHLine.XP. Můžete zde také vyhledávat popis jednotlivých funkcí. Jednotlivé kapitoly si můžete vytisknout, když stisknutím pravého tlačítka uvnitř okna vyvoláte lokální nabídku a vyberte příkaz Tisk. Popis nejnovějších funkcí a příkazů naleznete v aktuálních dodatcích.

Konzultace vašich projektů


Při zakoupení licence ARCHLine.XP nebo jeho upgrade získáte bezplatnou technickou podporu po dobu jednoho roku. Tato podpora obsahuje i konzultace vašich projektů. Pokud je nutné zaslat váš projekt konzultantovi, doporučujeme použít jednu z následujících služeb: https://www.uschovna.cz/ , http://leteckaposta.cz/ .

SKYPE ™ online podpora – individuální workshopy


Při zakoupení licence ARCHLine.XP nebo jeho upgrade získáte bezplatnou technickou podporu po dobu jednoho roku, ta se týká telefonické podpory, emailových dotazů a konzultace vašich projektů. Podporu je možné rozšířit o individuální konzultace tzv. workshopy. Naši zkušení konzultanti jsou vám k dispozici, aby vám pomohli na nejvyšší úrovni. Je vyžadováno vysokorychlostní připojení k internetu. Tyto konzultace probíhají přes Skype, kdy je navázáno živé spojení mezi počítači klienta a konzultanta pomocí aplikace Skype.
Doporučujeme rezervovat si tuto online schůzku předem.
Služba online podpory je k dispozici pouze jednou denně (maximálně 1 hodina) v pracovních dnech mezi 9:00 – 12:00 hod. V závislosti na typu licence můžete mít i tyto hodiny zdarma.

SKYPE
Pomocí svého bezplatného účtu Skype můžete v případě potřeby získat pomoc od svého konzultanta. Zde můžete také zobrazit obrazovku pomocí sdílení obrazovky.
K tomu jsou zapotřebí následující kroky:
Stáhněte si zdarma aplikaci Skype.
Nainstalujte si jej do svého zařízení a zaregistrujte se. (Tímto způsobem získáte svůj vlastní účet Skype ™.)
Vyhledejte Skype ID svého konzultanta a přidejte jej do svého seznamu kontaktů.


DALŠÍ POMOC V PROGRAMU
V programu se zobrazují (jsou-li povoleny) tzv. nástrojové tipy. Když přemístíte kurzor na různé položky a ponecháte ho tam několik sekund zobrazí se nástrojový tip. Vždy sledujte pokyny na informační liště. Neustále vás informuje o stavu právě spuštěných příkazů.

DALŠÍ POMOC NA WEBU
Podívejte se na stránku Video tutoriály, která poskytuje podrobnou technickou pomoc v několika různých předmětech, počínaje prvními kroky až po profesionální práci se softwarem.